´

Oleme kolm õde Võrumaalt, keda inspireerib päris toit, maaelu, traditsioonid ja inimesed.

Kolme Sõsara Hõrgutised on pereettevõte, mis pole ainult restoran ega toitlustusasutus. Pigem on see lugu perest, kus on põlvkondade kaupa põldu haritud ja loomi peetud ning looduse rütmis elatud. Oleme ema poolt pärit Setomaalt Obinitsa kandist, isa poolt Rõuge vallast Sadrametsa külast. Meie vanavanemad kasvatasid toitu peamiselt oma pere tarbeks. Kuni meie, lapsed, läksime 2007. aastal lõbu pärast Seto Kuningriigi päevale pirukaid ja kooke müüma. Ühest laadal käigust kasvas teine ja kolmas ja ajapikku hakkasime pakkuma toitlustust üritustel, pidasime suvekohvikut Piusa koobaste juures ja valmistasime 4 aastat koolitoitu Johannese Koolis Rosmal Põlvamaal.

2019. aasta detsembris avasime Karula rahvuspargi veerel restorani. Pakume oma külalistele toitu, mis on valmistatud peamiselt kohalikust, isekasvatatud ja lähikonna väiketalunike toorainest.

Vanas puumajas asuvat restorani kutsuvad kohalikud hellitavalt Kollase Maja Kohvikuks. Selle maja renoveerimisega sai alguse meie kõigi ühise unistuse ellu viimine – päris oma restorani avamine.

Meie juurde tullakse külla. Valmistame ise toidud ja võtame oma külalised ise vastu, varume nende jaoks pikemalt aega ja võime rääkida igast tähendusega detailist lugusid. Oma tuleku soovist tuleb vähemalt 2-3 päeva ette teatada, et teaksime oodata ja valmistuda.

Vastuvõetava grupi suurus: 6-20 inimest

Parkimine: maja kõrval parklas

Hinnakiri: Kolmekäiguline lõuna- või õhtusöök maksab 35eur/ inimene.